19 Eylül 2013 Perşembe

BENİ UNUTAMAYACAKSIN ...


Biliyorum 
Biraz müzik dinlediğin de akılna ben geleceğim... hatırlayacaksın şarkı dinlemeyip müzik dinlediğimi ... 
Eline bir kitap aldığın da beni düşüneceksin 
Şarap yudumlayacak beni düşünecek sin ... ilk içtiğimiz şarabı senin için sakladığım ayırdığım şarapları düşüneceksin
bir sergi bir oyun bir film bir yol bir tatil bir resim bir söz
bir aşk bir blog
hepsi beni hatırlatacak sana ...
..
En çokta "Onlar" hatırlatacak beni... Beni unutmana hiç izin vermeyecekler ...  Çünkü Onlar seni benim gibi sevemeyecek. Kimse benden çok sevmeyecek demeyeceğim  ama kimse benim kadar güzel sevmeyecek seni...
Ve sen hep bunu hissedecek...hep bunu hatırlayacaksın.
Seneler hatta çok seneler sonra da
Özlemle anlatacağın en güzel aşk hikayen olarak beni hatırlayacaksın..
ÇağlayanB.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder