27 Aralık 2012 Perşembe

BU YIL MUTLU OLMAK İÇİN PLANINIZ NE ?


BU YIL İÇİN PLANINIZ NE?
Mutlu olmak için ne planladınız… Yeni bir araba yeni bir ev daha şık kıyafetler…  Sizi bu yıl daha mutlu eder mi?  Noel baba dan ne istiyorsunuz bu sene? Hadi düşünün!  sizi ne MUTLU EDER? onu isteyin…
Ben istediklerimi sıraladım…
Hayatım da ki tüm kullanmadığım eşyaları giymediğim kıyafetleri… atmayı istedim. Ayrıca 3-5 defa kullanıp unutacağım yeni eşya ve birkaç kez giyip unutacağım yeni kıyafet alma dürtüsünden de kurtulmak istedim. Pek tabi ki gereksiz, varlığı ile huzur mutluluk vermek yerine gerilim ve mutsuzluk veren insanlardan da kurtulmayı istedim
Fazla insan fazla eşya ve özentilerle kurgulanmış bir ego insanı mutlu etmiyor…  Bu yıl sahte cennetten kurtulun dostlar…
ÇağlayanB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder