8 Şubat 2023 Çarşamba

 UTANMIYORUM 

Çok üzgünüm içim acıyor moralim çok bozuk hatta sinirliyim de ama UTANMIYORUM. Deprem felaketinin adından bazı paylaşımlar görüyorum. Sıcak yatağında uyuduğu için utandığını veya sıcak yemek yediği için utandığını söyleyen paylaşımlar görüyorum. Neden utandığınızı anlayamıyorum. Utanması gereken siz biz değiliz sorumlusu sen misin ben miyim ki utanalım.



Utanması gerekenleri şöyle bir sıralayayım; Bilime inat hatalı yapılaşmaya izin veren yetkililer, deprem yönetmeliğine aykırı bina yapan müteahhitler, devletin imkanlarını organize edemeyen yöneticiler. Beton rantına dayalı bu ekonomik düzeni kuran ekonomi yönetimi. Orman yangının da yangın söndürme uçağı kaldıramayan depremde afet bölgesine yardım ulaştıramayan yönetimdir. Utanması gerekenler onlar sen ben değil.



Deprem vergileri nerede diye sordum "Birlik beraberlik zamanı siyaset yapma" diyenlerinize denk geldim. Kusura bakmayın da tam da siyaset yapma vakti. Eğer bu siyasetse tamda siyaset vakti ve yapacağım. Ben hiç bir siyasi partiye üye değilim tek yaptığım siyaset oy kullanmak. Ama ülke sorunları üzerine fikrimi kendi sosyal medya hesaplarımdan paylaşıyorum. Ben bu ülkenin yükümlülüğü olan tüm vergilerini ödeyen kanunlara saygılı bir vatandaşıyım. O nedenle de yaptığım siyasetse yapacağım. 

Çağlayan B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder