10 Ekim 2012 Çarşamba

Eğer Birisine Star Denilecekse... !


Bilenler bilir,
En beğendiğim pop sanatçısı Tarkan dır. Yorumuna sahne performansına gerçekten hayranım çok başarılı bulurum. O adamın sahnede devleştiğini düşünürüm. Hemen hemen her tarz şarkıyı söyleyebileceğini düşünüyorum. Zaten daha önce seslendirdiği Türk sanat müziği şarkıları ve Aşık Veysel türküleri ile bize bunu ispatlamıştı. Son olarak seslendirdiği Orhan Gencebay ın şarkısı ile yine aynı lafı söyletti bana "bu adam her tarzı söyler" işte bu ses sayesinde bu adam büyük. Ve bence bu ülkenin en büyüğü vede tek starı.
Sakın bana özel hayatı şöyle böyle demeyin o beni ilgilendirmiyor. Bence sizi de ilgilendirmesin. Adı üstünde "ö zel   ha yat"
Bu yazıyı okuyan birçok  popçu arkadaşım biliyorum birazdan beni arayarak biz şarkıcı değil miyiz diyecekler bende şimdiden cevap vereyim o arkadaşlarıma evet sizde "şarkıcısınız"
ÇağlayanB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder