22 Ekim 2012 Pazartesi

KENDİN İÇİN ...

Kendin İçin,
Sabah uyandığım an perdeyi açıp dışarıya baktım...sonra araladım pencereyi havanın içeri girmesi için. Ardından tıraşımı oldum. Ve yumurtalı ballı yağlı bir kahvaltı.
Kahvaltı sonrası kahvemi bahçede içtim. Ağır, ağır yudumladım hem kahvenin tadını hem sabahın keyfini çıkarmak için...
İş... evet iş vardı. Koyuldum yola camı hafif araladım, radyoyu açtım, haber maber dinlemedim. Hemen müzik çalan kanallara, hatta öyle melankolik şarkıları bile es geçtim.
Akşam kırmızı şarap ve müzik eşliğinde geçen geceden sonra böyle bir sabaha uyanınca insan hiçbir şeyin keyfini kaçırmasını istemiyor.
Gül bu gün gül. Hatta mümkünse her gün gül. Kimse için bu kadar içten gülemezsin. Kendin için gülersin... gül ki günün güzel geçsin.
ÇağlayanB



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder