23 Ekim 2012 Salı

TUHAF MIYIM BEN ?



Hani herkesin dilinde... "bu şehirden gitmek istiyorum" "bıktım bu koşturmaca dan" "usandım artık"
Buna benzer binlerce cümle sonra... Sonrası aynı, ertesi sabah aynı işyeri, aynı insanlar, aynı çileler, aynı çelişkiler.
Hani
Can Yücel in bir şiiri var.
"Bu günlerde herkes gitmek istiyor
Küçük bir sahil Kasabasına"
....
Diye başlayıp devam ediyor
Ben o şekilde de istemiyorum!
Hep dönüp arkamızı gitmekten bahsediyoruz ve hep gidememekten
Ben öyle uzak bir kasabaya da gitmek istemiyorum.
Sonra oraya yerleşip oraya ait olmakta istemiyorum. Ben ruhumun hiçbir yere ait olmasını da istemiyorum.
Bazen bir ormanda uyanmak istiyorum. Bazen bir deniz kenarın da kimi zaman üşümek kimi zaman terlemek bilmediğim bir iklim de
Yolumu kaybetmek istiyorum bilmediğim büyük şehirlerde. Yada küçücük bir kasabada bir kahvede gözleme yemek ayran içmek.
Ben bir kanun kaçağı gibi hiçbir yerde uzun, uzun kalmadan sürekli yer değiştirmek istiyorum
Hiçbir yere ve hiçbir şeye ait olmak istemiyorum
Tuhaf mıyım ben
Tuhafsam da tuhaf olmak istiyorum
.
ÇağlayanB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder