17 Ağustos 2013 Cumartesi

GELECEKTE Kİ SEVGİLİYE AÇIK MEKTUP !


SEVGİLİM
Hiç bir zaman senin tam istediğin gibi bir adam olmamı bekleme... Hiç bir zaman her şeyimle her davranışımla beklentilerini karşılaya bileceğimi düşünme... Ve sakın senin için değişmemi isteme... senin için yapabileceklerim senin için değiştirebileceğim şeyler mutlaka vardır. Ancak ben hiç bir zaman her şeyi ile senin istediğin gibi bir adam olamam ben öyle doğmadım ben öyle yaratılmadım...
Senin için bu denli değişmemi istersen ben kendime ihanet etmiş olurum bunu ben den isteme! Bunu yapamam ki yapsam kendine sadık kalamamış biri olarak sadece sana sadık kalabilirim
Peki ya AŞKA
Aşka sadık kalabilir miyim?
Sana sadık kalmam senin bana sadık kalman çok önemli ki bunu başarmak hiç zor değil. Ancak aşka sadık kalmak bir birimize sadık kalmamızdan da önemli
Aşk kalıplarla beklentilerle sınırlı olamaz öyle olursa aşk olamaz
Aşk yok olursa  ben de yok olurum...
ÇağalayanB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder