30 Ağustos 2013 Cuma

"KİTAP GİBİ KADIN AÇ AÇ OKU"



Erkelerin laf atarken kullandıkları bir cümlesi vardı "KİTAP GİBİ KADIN AÇ AÇ OKU" çok küçük yaşlarda duymuştum bunu sokaklarda ... Çocukluk işte o zamanlar çok gülmüştüm komik gelmişti bana. Şimdilerde gülmüyorum. Laf atmak hoş olmayan basit bir davranış ve terbiye eksiliğinin dışa vurumu olarak geliyor bana ... Manasız bir eylem.
Bilmiyorum laf atılmasın dan hoşlanan kadın var mıdır varsa da ben tanımıyorum. Tanıyorsam da bundan hoşlandığını bilmiyorum...
Evet erkekler kitap gibi dedikleri kadınlara sahip olmak isterler aslın da kadınlarda o şekilde ki erkeklere sahip olmak isterler yani bir kitap gibi dolu dolu bir insanla birlikte olmayı herkes ister... topu topu 100-200 kelime ile konuşup sonra kitap gibi kadına /adama sahip olmayı istemekte biraz hayal. Elbette hayalleriniz olacak, olsun da, ama gerçekçi değil. 
Sen bir kitabı okuyup anlayacak donanıma bilgiye birikime kelime dağarcığına en basit ifadesi ile genel kültüre sahip değilsen bir kitap doluluğun da ki birine nasıl sahip olacaksın. Bozulma ama,... yada bozulursan bozul senin sahip olacağın ancak iyi ciltlenmiş, hiç bir edebi değeri olmayan, basit, içeriği zayıf bir kitaptır... 
Zaten ...
Herkes kitap okuyabilir ama herkes iyi kitap okuyamaz...
Sen ne kadar donanımlı isen okuyacağın kitabın güzelliği de o kadar artar...
Aslın da uzun lafın kısası;
Kitap gibi kadınları okumak kitap gibi adamların kitap gibi adamları okumak da kitap gibi kadınların işidir HERKESİN HARCI değildir.
ÇağlayanB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder