13 Ağustos 2013 Salı

MEVZUNUZU SEVEYİM !


Bu gün akşam üstü bisiklete binmek için parka gittim etrafta bir sürü kadın gördüm kısa şortlar giyip spor yapan hata yürüyüş yapan hamiler de vardı vede yanların da beyleri bile yoktu... hamile kadınlarını görünce estetik değil diye düşünmedim... fan fini fin fon yapmış diye de düşünmedim... bir doğum mucizesi daha gerçekleşecek diye düşündüm... ha şort giyenlere off yavrum bacağa bak diye de bakmadım aklım dan böyle bişi de geçmedi ama güzelse estetik değerini vermek lazım o ayrı... Bugün etrafta şortlu ve hamile kadın çoktu sanırım yasaklanmadan giyelim yasaklanmadan çıkalım sokağa demişlerdi kadıncağızlar... 
ama aklımdan ne geçti biliyor musunuz? AĞZIM DOLU DOLU ZİHNİYETİNİZE KÜFRETMEK GEÇTİ

#direnşort #direnhamile

ÇağlayanB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder