1 Kasım 2013 Cuma

BİR ERKEĞİN PEMBE yada PEMPE İLE İMTİHANI !


Beni bilenler tanıyanlar bilir,
Üzerimde görecekleri gömlek rengi ya beyazdır yada mavi başka renk gömleğim yok gibidir.
Gardropumu açınca mavi beyaz renklerle karşılaşırsınız gömlek rengim odur. Neredeyse başka renk yok gibi. Farkındayım ha bire yok gibi diyorum çünkü bir iki yada üç tane pembe gömleğim var. Ama lacivert takımların için de ve uygun bir kravat ile çok güzel duruyorlar. Ayrıca kotlarla da fena olmuyorlar...
Yani aramızda kalsın galiba pembeyi yada pempe yi seviyorum
Şimdi durduk yere niye mi yazdım bunları... Galiba mavilerle büyütülen erkek çocukları olarak pembeye yada pempeye  olan sevgimi zaafımı anlatmak istedim kısacası buradan bir itirafta bulundum. Galiba yaptığım bu...
ÇağlayanB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder