17 Kasım 2013 Pazar

İYİ OL LÜTFEN İYİ OL !


Biraz yorgun hissediyorum kendimi biraz da eksik... belki sen olsaydın... aslın da alıştım sensizliğe ama biliyorsun gizlemeye gerek yok kaygılanıyorum senin için evet hep kaygılanıyorum... En çokta kış günleri çünkü yaz günü bile o kadar çok hasta olurdun ki kış geldi şimdi kim bilir kaç kare hasta olmuşsundur kesin hasta olmuşsundur... hemde defalarca....
Bazen açıp sana kızmak geliyor içimden sırf yine mi hasta oldun demek geliyor... dikkat et kendine iç şu acı zencefili limon sıkıp  biraz bal da ekle demek geliyor içimden... Çok şey demek geçiyor içimden demiyorum...
Kafam karışık yazamıyorum aklımdan geçenleri... kafam karışık kuramıyorum cümleleri... Palavra attım hiçte karışık değil kafam. Bilmez miyim neyin ne olduğunu bal gibi biliyorum. Seni özlediğimi de biliyorum senin için kaygılandığımı da. Kaygılanıyorum işte senin için, elimde değil.. iyi ol... lütfen iyi ol 
ÇağlayanB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder