10 Kasım 2013 Pazar

ZEHİRLİ SARMAŞIK !



Ben kendimden sorumluyum ben sevgimden sorumluyum...
Sevgilim,
Sevgimi,
Hak etmiş
Hak etmemiş;
Bu benim sorunum da değil suçum da değil hem ben sevdiğimin sahibi de değilim... gidebilir istediği yere gidebilir. Evet ben onun sahibi değilim. Ama ben sevgimin sahibiyim... Ve işte onun için sevgimden sorumluyum...
Bazıları giderken öyle bir gider ki bir daha görmemek için dua edersin... İyi ki gitti diyerek tanrıya defalarca şükredersin... Ben bu insanımı sevdim diyebilirsin? Olsun de! Sen ondan sorumlu değilsin sen onun sahibi değilsin sen sevginin sahibisin ve sen sevginden sorumlusun.
Ama bazı insanlar vardır gidişleri o kadar şık o kadar dürüst o kadar açık yüreklikle yapar ki. Bazen için acır acır acır ama gidişi alkışlarsın ve hiç umut etmezsin onun dönüşünü ama içinden beklemek gelir sanki dönecekmiş gibi... Yeni aşklar kapını çalar yeni insanlar karşına çıkar ama olmaz olmaz... Sanki hayatına birini soksan onu aldattığını sanırsın... Ve işte bu şık gidişler aslın da gidiştir de bir türlü terk ediş olmaz... 
Sevgin terk etmez seni özlemin terk etmez seni. Hala ona dair bir şeyler karalamak gelir için den... Belki bazı şarkılar O'nu hatırlatır sana. Birlikte iken için den gizli, gizli ona adadığın şarkıların vardır. Ve ayrıldıktan sonra açık açık söyler o şarkıları "zehirli sarmaşık" lar la kuşatılmak istersin...
ÇağlayanB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder