23 Kasım 2013 Cumartesi

ŞU FAHİŞELERİ ve PEZEVENKLERİ DE BİR KONUŞALIM !



Evet artık bu meseleyi de konuşalım... Bu konu koşulurken fahişelik için dünyanın en eski en aşağılık mesleklerinden biri diye cümleye başlayıp... ağız dolusu küfür edercesine kurduğumuz cümlelerle yerine dibine soktuğumuz bir meslek evet meslek... 
Beğenin veya beğenmeyin bu bir meslek birileri de bu mesleği yapıyor... Sen bu mesleğin sana sunduğu hizmeti satın almak istedikçe bu mesleği yapacak kişiler de elbette olacak. Hem bu hizmeti iste hem de bu hizmeti vereni aşağıla... Her zaman ki gibi yaman bir çelişki.... 
Kimin ne sebeple bu mesleği seçmiş olması da ilgilendirmiyor beni. Kaderin oyunu veya bilerek isteyerek tercihi bu da hiç ilgilendirmiyor... Şarkıda da dediği gibi ruhunu satsa daha mı iyi idi... O nun satacak şeyi bedeni imiş bedenini satmış. Biz bu memlekette onurunu kişiliğini satmış binlerce insanı görmüyor muyuz ?
Kimseyi aklamak kimseyi savunmak için yazmıyorum bu yazıyı ne fahişeleri savunmak bana düşer ne de onların satıcısı pezevenkleri. Derdim çok basit.
Derdim sürekli ahlak üzerinden ahkam kesen iki yüzlüler... Ahlaksızlık işinize geldiğin de olağan ve hoş görülecek bir şey değildir ahlaksızlık siz yaptığınızda da kötü bir şeydir.
Para için bedenini satan kadına kızanlar birde şuna baksınlar
Peki zengin koca peşinde koşup sevmediği halde zengin bir adamla evlenen kıza ne diyeceğiz. Kızına illa zengin koca yağlı kapı bul diyen anne babaya ne diyeceğiz? Bunu da geçtim de hala var olan bir adetimiz olan başlık parasına ne diyeceğiz? Para karşılığı yapılmış bir beden satışı değil mi tüm bunlar?
Şimdi sen istediğin kadar fahişeleri aşağıla istediğin kadar pezevenkleri aşağıla.
Bazı insanların bedenlerini satması benim gözümde ruhlarını satmasın dan onurlarını satmasından daha onurludur.
ÇağlayanB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder