11 Mayıs 2013 Cumartesi

Bir erkek ölüyor bir kitap doğuyor...Ebru EREM namı diğer " EBRULİ"


Sevgili dost,“Ebru EREM” 
Ben deki ismi kısaca “ebruli” çok uzun değildir mazimiz ama yinede 5-6 yıla dayanan bir geçmişimiz vardır O’nun hakkın da bir şeyler demem gerekirse iyi ki tanımışım dediğim insanlardan biridir… akıllı zarif kültürlü neyse biraz argoya kaçsın söyleyeceklerim 10 numara diyebileceğiniz nadir insanlar dan biridir. Benim de övünerek gururla O’nu çok iyi tanıyorum diyeceğim O’nun arkadaşı olmaktan övünç ve gurur duyduğum bir insan….
Ve bir süre önce ondan aldığım bir haber var bir kitap yazdığı…  Ebruli’nin yazdığı kaleme aldığı bazı yazılarını denemelerini okuduğum için bir kitap çıkarmasına şaşırmadım belki de geç bile kaldı… 
Ben sevgili Ebruli’nin kalemine de en az ona güvendiğim kadar güvenirim. O nedenle sevgili arkadaşlarım Ebruli’nin yazdığı kitabı okuyunuz edininiz. Kesinlikle keyif alacaksınızdır… Bu arada bana imzalı kitabını yollayacak sözü var O sözünü tutar…
Kitabı edinip Ebru’ya imzalatmak isteyen arkadaşlarım benimle irtibata geçebilir söz Ebru’ya imzalatırım…  Bilirsiniz ben de bir söz verirsem tutarım… 
Bu kitabı edinin okuyun keyif alırsınız
Tüm dostlarıma ayrıca kitap dostlarına tavsiyemdir... 
ÇağlayanB
NOT: kitabı http://www.kitappazaryeri.com/bir-erkek-oluyor-bir-kitap-doguyor.htm adresin den edine bilirsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder