3 Mayıs 2013 Cuma

PEKİ YA SEN KİMSİN ?



Adam gibi adamımdır yalanım dolanım yoktur yalan üzerine kurgulamam yaşamımı hele sahtekarlık yanımdan geçmez ayrıca kimseye zorla bir şey yapmam…
Sevmediğim tipler de mevcuttur… Onlarla muhatap olmam çıkar için ona buna eğilmem yağdanlık olmam Aslın da bayağı düz bir adamımdır…
Dostlarımla şakalaşırım dostlarımla eğlenirim…  İş ten dolayı ilişki içinde olabileceğim sevmediğim birini özel yaşantıma sokmam
Adap ve edep nedir bilirim saygıyı da iyi bilirim sevgiyi de
Zeki adamımdır ortalama zekanın üzerinde bir zekaya sahibimdir,  ayrıca zekamı kullanabildiğim için de akılı bir insanımdır.
Aşkın ne olduğunu da bilirim… fedakarlık gerektirdiğini de bilirim, ne kadar kutsana bileceğini de bilirim, nerede vazgeçileceğini de…
Hem okurum hem yazarım… donanımlıyım dır. Hatırı sayılır bir genel kültürüm vardır.
Gerçekten tutarlı adamımdır. Benim için doğrular duruma göre veya işime geldiğine göre değişmez…
Ve ben düşmanıma bile tuzak kurmam…
Hep söylediğim bir lafım vardım…
“Bana güven mi yorsan suç bendedir” diye
Halbuki kinaye yaparım… bilirim ben “Kendine güveni olmayanların başkalarına da güveni olmadığını”

Ben buyum! Peki ya, sen kimsin? veya siz kimsiniz?
ÇağlayanB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder