18 Mayıs 2013 Cumartesi

BİR KİTAP İÇİN HEYECANLANMAK!


Elime aldığım bir kitabın beni heyecanlandırdığı olmuştur... aslın da onlara heyecan demek pek doğru olmaz...
Elime aldığım için çok sevindiğim merak ettiğim kitaplar olmuştur... sevdiğim bir insanın okuduğu kitabı sonra benim de okumam da beni sevindirmiştir zaman zaman... Ama Elime bu kitabı almak beni gerçekten heyecanlandırdı. Sonuçta her gün elinize bir arkadaşınızın kitabı geçmiyor...
Sevgili Ebruli nin kitabını elime almıştım...
Açık konuşayım okumak için çok heyecanlıydım ama hiç aceleci değildim... hatta başlamak için bir kaç gün bekledim... Elimde okuduğum bir kitap vardı... bitirmek üzereydim. Aynı anda iki kitap okuyor olmak istemedim...
Halbuki... bu titizliğe hiç gerek yokmuş... Ebru'nun kitabına başlar başlamaz takıldım kaldım beni içine çekti yazdıkları...sıcacık bir hikaye ile karşılaştım. tıpkı kendisi gibi samimi, içten ve sıcacıktı okuduğum satırlar... elimden bırakmadan bir solukta okuyup bitiriverdim. Yani aslında boşuna titizlik yapmışım geç başlamakta iki kitabı aynı anda okumayayım diye başlamamıştım. Halbuki Ebru'nun kitabına başlayınca başka bir kitap okuyamıyorsunuz.
Başladığınız andan sonuna kadar keyifle okuyacağınız bir kitap. Daha doğrusu bir çırpıda okuyacağınız sıcacık bir hikaye bekliyor sizi "BİR ERKEK ÖLÜYOR BİR KİTAP DOĞUYOR" da. Sonra mı sonrası zaten şiir tadında.
Ellerine kalemine sağlık Ebru umarım yazma yolculuğun nice kitaplarla devam eder umarım onları da yine bir çırpıda okurum.
EBRU'ya Not: o hikaye esnasın da  " The Abuk Subuk Songs" cd si ile eşsiz espri anlayışını da açık etmişsin.
ÇağlayanB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder